Obecny czas: Pon Lip 28, 2014 1:20 pm




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!! 
Autor Wiadomość
Czytelnik

Dołączenie: Wto Sty 15, 2008 10:30 pm
Posty: 1
Post Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!!
Polska piekarnia w Manchesterze zatrudni Polaka piekarza z do?wiadczeniem od zaraz.
Warunki do uzgodnienia. Pytania prosimy kierowa? na adres e-mail: piekarnia.lubuska@interia.eu


Wto Sty 15, 2008 10:41 pm
Profil
Pisarz z dorobkiem
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Cze 17, 2007 8:56 am
Posty: 1770
Miejscowość: niewłaściwa
Post Re: Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!!
czyzby piekarnia Lubuska z M8 :?:

_________________
Nie czynię bowiem dobra, którego chcę, ale czynię to zło,którego nie chcę.
Wszystko w co wierzylem, cale moje podejscie ktore od dziecka sie we mnie wyrabialo idzie w ch*j
Image


Wto Sty 15, 2008 10:51 pm
Profil WWW
Literat
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Sie 11, 2007 12:26 pm
Posty: 315
Miejscowość: Stockport/Szczecin
Lokalizacja: Stockport
Post Re: Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!!
mmmmmm.....
extra....
Ale slyszalem ze strasznie hu...owo placicie i nie dotrzymujecie umow, ktore zreszta sa ustne i wychodzicie z zalozenia ze skoro zatrudniacia polakow to pewnie ledwo lub wcale nie mowia po angielsku i generalnie i tak ciezko bedzie im cokolwiek ogarnac wiec lecicie sobie w kulki...
Wiec jak jest tak na prawde u was..?

_________________
STOP! piratom drogowym.


Wto Sty 29, 2008 9:30 pm
Profil
Pisarz z dorobkiem
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 30, 2007 11:09 pm
Posty: 1310
Post Re: Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!!
Mysle, ze przesadzacie i to grubo, a poza tym to troche nieladnie bo przeciez napisane jest, ze warunki do uzgodnienia. Jak sie komus nie podoba to nie musi brac, a jak bierze to na swoja odpowiedzialnosc. To przeciez w koncu nie wiezienie i jak sie nie podoba to zmieniamy.

Porownanie troche nie na miejscu i wrecz obrazliwe - wydawalo mi sie, ze takie teksty na tym forum nie beda mialy miejsca. W koncu niby jestesmy ludzmi na poziomie i mozemy podawac troszeczke bardziej kulturalne przyklady.

_________________
"Oczywistosc szufladek jest tylko kwestia szafy"


Śro Sty 30, 2008 12:06 am
Profil
Literat
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 14, 2007 5:24 pm
Posty: 715
Miejscowość: Bydgoszcz/ Irlam
Post Re: Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!!
Olpa napisał(a):
W koncu niby jestesmy ludzmi na poziomie (..)

kto? niby, ?e ja te??!

Tak na marginesie to wszelkie opinie s? wg mnie BARDZO wa?ne- zwa?aszcza te negatywne.
Nikt tu nikogo nie obrazi? tylko zosta?a podana do publicznej wiadomo?ci kr?c?ca w pewnym kr?gu opinia na temat tego pracodawcy. I tyle. Mo?e to przeczyta i si? czego? nauczy...

_________________
Całkiem normalny gość.
Wiem gdzie kupić niezłą golonkę.
Jeśli lubisz grać w piłakrzyki stołowe- daj znać. Jeśli interesują Cię wypady na koncerty- tym bardziej!
Polecam: http://s7.battleknight.onet.pl/index.ph ... f=ODY0NTA0


Śro Sty 30, 2008 9:57 pm
Profil WWW
Pisarz z dorobkiem
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 30, 2007 11:09 pm
Posty: 1310
Post Re: Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!!
Niewiem, czy to dzieki cudownej mozliwosci edytowania swoich wypowiedzi czy z jakiegos innego powodu nie widze dzis tego co tak na mnie podzialalo wczoraj, wiec nie bede sie juz bulwersowac. W koncu wolnosc slowa. Mam nadzieje, ze nikogo nie urazilam.

_________________
"Oczywistosc szufladek jest tylko kwestia szafy"


Śro Sty 30, 2008 11:38 pm
Profil
Literat
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Sie 11, 2007 12:26 pm
Posty: 315
Miejscowość: Stockport/Szczecin
Lokalizacja: Stockport
Post Re: Polska Piekarnia - Manchester - PRACA !!!
URAZILAS!!
Nici z mieszkania w aucie!!! :wink:
A tak serio to pracowalem dla nich i moglbym powiedziec wiele wiecej...

_________________
STOP! piratom drogowym.


Sob Lut 16, 2008 11:10 am
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Profesjonalne polskie tłumaczenie phpBB3